MY JOURNEY WITH HAIR COLORS (HAIR COLORS REVIEW)




Ahojte!
Dnes by som vám chcela predstaviť farby na vlasy, s ktorými mám skúsenosti, keďže mnohé z vás poznajú ten pocit, keď len tak stojíte v drogérií a rozmýšľate, ktorú si vziať. Vyskúšala som viacej farieb (ako som už písala v HAIR CARE poste) a po tom, mi prišlo veľa správ s otázkami, aká farba je najlepšia/akú farbu používam/ ako často si farbím vlasy..
Tak som sa rozhodla, že vám predstavím favoritov, ale aj farby, ktorým by som sa asi skôr vyhla. Na obrázku vyššie môže vidieť pár odtieňov a ombre, ktoré som mala na hlave. Ak by som mala pridať obrázok všetkého, čo som mala na hlave, asi by som musela urobiť koláž z 10 fotiek.

Hey there!
Today I will introduce you some of hair colors that I have use because every one of you knows the feeling when you are just standing in a drugstore and  thinking which color to buy. I have tried many colors (how I already told you in my HAIR CARE post) and after that I received so many messages with queastions what's the best color/ what's the color I'm using/ how often do I dye my hair..
So I decided that I will show you some of my favorites and some colors that I would probably never put on my head again. On the photo above are some of shades and ombre. If I should add a photo of every color that I have tried I would have to do a pic collage with 10 photos at least.



Prvý krát som mala vlasy farbené v kaderníctve v Nitre. Mala som modré a fialové končeky, ktoré mi vydržali asi tak...10 dní? Po tejto zlej skúsenosti s nimi (nebudem menovať, ale je to to kaderníctvo v Mlynoch) som sa rozhodla, že si vlasy budem farbiť už len doma s pomocou sestier a maminy. Asi pred dvoma rokmi v lete som si objednala príčesky z nanicvlasy.sk. Netrafila som presne farbu, tak som bola nútená si vlasy zafarbiť. Farbila som si vlasy farbou Casting Creme Gloss od L'oréalu v odtieni 535 ČOKOLÁDA.  Táto farba bola len o kúsok iná ako moja prirodzená farba, a bola som s ňou veľmi spokojná, myslím, že som si ňou farbila vlasy vyše polroka, keďže som ju milovala. Fotka čokoládky na mne je tu, len to priveľmi nevidieť:

The first time I have ever dyed my hair was at hair salon in Nitra. I had blue and purple edges that lasted like...10 days? After this bad experience with this salon (I won't name it but it was the hair salon in Mlyny) I decided that I will dye my hair only at home with the help of my sisters and my mom. About 2 years ago I ordered hair pieces from nanicvlasy.sk. The color of the hair pieces was different than mine so I had to dye my hair. I dyed my hair with colo Casting Creme Gloss by L'oréal in shade 535 CHOCOLATE. This color was just a little different than my natural color and I was  satisfied with it. I think that I dyed my hair with that color for half year because I really loved it. Here is photo of me with chocolate color:


Pokračovala som v hnedej a ďalšou farbou, ktorú som oskúšala bola tiež od L'oréalu ale bola v odtieni 500 STREDNÁ HNEDÁ. Táto farba sa mi až tak veľmi nepáčila, okamžite som ju zmenila. Pripadala mi priveľmi všedná, takže ak chcete vyskúšať odtieň hnedej, zvoľte čokoládu, Čokoláda sa mi zdala živšia a sviežejšia a všetky chceme aby naše vlasy vyzerali živo. Fotku so strednou hnedou som nenašla, avšak je tmavšia od čokolády, no určite nevyzerá tak ako na obale farby, na to sme prišli už všetky, že žiadna farba tak nevyzerá :D ...
Ďalšou farbou od Casting Creme Gloss od L'oréalu bola farba ĽADOVÉ KAKAO v odtieni 412. táto farba patrí k mojím favoritom, niekedy premýšľam, že sa k nej opäť vrátim. Bola síce tmavšia, no nebola to čierna. Obrázok nájdete nižšie :

I continued with brown shades and the next color I have tried was also by L'oréal and it was in shade 500 MEDIUM BROWN. I didn't really like this color so I switched it really quickly. It was just an usual brown color so in my opinion if you want to try a brown shade try chocolate. Chocolate is more fresh and it feels more alive and every one of us wants her hair to look alive. I couldn't find a photo with medium brown but it was darker than chocolare and it didn't look like on the cover but I think that every girl knows that not a single color looks the same :D ..
The next of Casting Creme Gloss by L'oréal I had was ICED COCOA in shade 412. This one is one of my favorites and sometimes I'm thinking about dying my hair with this color again. It was darker but it wasn't black. Here is a photo:


Od februrára tohto roka som začala s postupným zosvetlovaním vlasov. L'oréalu som verná ostala, avšak vrámci neho som prešla na sublime mousse a kontrétne na tieto tri farby:

From the beggining of february I have started to dye my hair in lighter colors. I stayed with L'oréal but I tried sublime mousse colors :


Rozdiel medzi týmito 3 farbami? Takmer žiadny. Na obrázkoch sa sľubuje viditeľná zmena, vzadu máte dokonca fotky pred a po farbení, ale nič z toho sa veľmi nezmenilo. Dokonca sa mi ani nezdá, že by to boli svetlohnedé farby. Možno tá 700ka mala už taký nádych svetlejšej, ale ako si tak pozerám fotky, kde som mala 600ku, pripadalo mi to príliš tmavé. Veď posúďte sami:

Difference between these 3 colors? Not a single one. On the photo they promise you changes and in the back you also have photos before and after dying but it's the same I swear. Actually I don't even think these colors are light browns. Maybe the 700 was a bit (A BIT) lighter but when I look at some older photos I think the 600 was darker. See yourself:




Posledná farba od L'oréalu, ktorú som si dávala cez leto bolo ombre:

The last one by L'oréal I have had was ombre:


Ombré farba bola pre mňa najväčším riskom, keďže som nechcela dopadnúť tak ako 95% dievčat - s obrovským seknutím v strede hlavy. Pomáhala mi s ním sestra, aplikácia bola nenáročná a výsledok bol viac než uspokojujúci. Chválim moju sestru, myslím si, že to zvládla lepšie ako poniektoré kaderníčky. Ombré farba bola s odtieňmi ryšavej/medenej, ale to sa mi na tom páčilo. Túto farbu určite odporúčam všetkým, ktoré by mali záujem o ombré a nebojte sa domácej práce. Poproste niekoho, kto má skúsenosti s farbením vlasov a budete spokojnejšie, akoby ste vyšli od kaderníčky. Len pre info, táto farba stojí 6-7 € a u kaderníčky by ste za ňu zaplatili 30-50€ (ak nie viac), Pridávam fotky s ombré:

Ombré color was challenging for me because I didn't want to end up like 95¨% girls - with a huge cut in the center of my hair. My sister helped me with it, the application was easy and the result was really great. Thumbs up to my sister that did it better than most hairdressers. Ombré color had this touch of orande and copper color but I liked it. I recommend this color for everyone who wants to have ombré and is not afraid doing it at home. Try to ask somebody who dyes his/her hair and you will feel more content that going from a hairdresser. 
Only for information, this colors coasts 6-7 € but at a hairdresser you would pay from 30 to 50 € (or even more).
Here are some photos with ombré:






Celý život som bola verná značke L'oréal a mala som v pláne aj zostať verná. Avšak v drogérií mi zasvietili oči, keď som zbadala túto farbu. Počula som na ňu nesmierne zlé ohlasy, že vysušuje vlasy, nevydrží dlho  že výsledok je 100% iný (ešte viac iný ako pri iných farbách) ako na obale. Risk je zisk, hovorí sa, tak som ju vyskúšala. Chytila mi, čo ma prekvapilo. Ľudia mali pravdu, vysušuje. Musela som začať používať všelijaké prostriedky na vlasy. Farba mi však vydržala až do dnešného farbenia (o tom nižšie). Ak by ste chceli vidieť nejaké fotky tejto farby, pozrite si príspevok PINK ME. Vidno tam aj ombré, to preto, lebo mi ho tá farba neprekryla.

My whole life I dyed my hair with L'oréal and I wanted to stay loyal to it. But in drugstore I found this cool color. I heard many bad things about it, that it dryes your hair, it does not last very long, and the result is 100% different than on the photo in cover. I risked it. I was surprised when I saw my hair- it was lighter. But the people were right, my hair was drought. I had to start using product to end it. The color lasted until today's dying. If you would like to see some photos of this color go and check my post PINK ME. I know, there is ombré, but the color didn't overlay it.



Určite sa pýtate: ,,Keď ti tá farba tak vysušila vlasy, prečo si sa k nej dnes vrátila?"
Jednoduchý dôvod. Žiadna farba mi tak nezosvetlila vlasy ako tá predtým, tak som sa rozhodla jej dať ešte jednu šancu. Fotky výsledku ešte nemám, ale moje vlasy sú určite svetlejšie (a bohužiaľ vysušenejšie). Určite pridám fotku v najbližších dňoch, že ako to vyzerá, nečakajte zásadné zmeny, ale malé pokroky sa dejú. :)
Nezabudnite teda sledovať na instagrame (@baribircak) moju činnosť, ak ste zvedaví ako to vyzerá. Zatiaľ sa s vami však lúčim a dúfam, že som vám aspoň trocha pomohla s výberom farby. Ak aj nie, ďakujem, že ste tomuto dlhému článku obetovali čas. Zatiaľ sa majte.

I'm sure you're asking: ,,Why did you dye it again with this color when it dryes it so much?"
Simple resolution. This color made my hair look lighter than any other color so I decided to give it another try. I don't have any photos yet but my hair is lighter (and sadly it's more dry). I will probably add a photo of my hair but don't expect much. :)
Don't forget to follow me on instagram (@baribircak) if you want to know the result. But that's all from me today and I hope that this post helped you. If not, I'm still thankful for your time. See you soon.

Komentáre

  1. nebudem menovať, ale je to to kaderníctvo v Mlynoch:DDDD
    Ja som tiež chcela zosvetlovat vlasy, no vzdy som to nakoniec mala ryšavé :( takze sa plánujem vrátiť k tmavohnedej a asi skúsim tú čokoládu ☺
    A ty pokračuj v zosvetlovaní bledé máš super!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára