OFF TO THE RACES


Všetko dobré do nového roku!
Priznávam: som oneskorená (aj v tom, čo sa týka priania a aj v tom, čo sa týka toho, že tento príspevok bol plánovaný na skorší čas). No nevadí, takéto veci sa dejú.
Namiesto toho aby som si dávala predsavzatia a písala vám o mojom roku 2014, pridávam tento outfit post. Pôvodne som aj ja chcela urobiť zhrnutie roku 2014, ale v tom som si uvedomila, že vy predsa dobre viete aký som mala rok.

Happy new year!
I admit: I am a little late (with the wish and also with this post because it was planned actually to be written sooner). Doesn't matter.
Instead of giving myself resolution and writing on my blog about 2014 I'm adding this outfit post. Originally I wanted to do my 2014 recap but then I realized that you already know how my year was!





Musím pochváliť môjho šikovného frajera, že mal to strpenie ma pod týmto ,,mostom" fotiť asi 20 minút aj keď tam strašne fúkalo a bola zima. Zistila som tiež, že nado mnou stojí nejaký anjelik strážny, keďže som neochorela.

I must tell you how great my boyfriend was because he was taking photos of me for 20 minutes and it was under a bridge. It was cold here and windy. I discovered that an angel must have been looking at me because I'm not ill.








Túto fotku poznáte. Dávala som ju na svoj instagram a momentálne tvorí cover na môj blog. Čo na ňu poviete takto ?

This photo looks familiar, doesn't it? I uploaded it on my instagram account and  right now it's on my blog cover. What do you think about it?





kožené legíny /leather leggings/ - MANGO
čižmy /boots/ - LACOSTE
top - DIY
kožuch /fur/ - NEW YORKER
náhrdelník /necklace/ - H&M
podprsenka /bra/ - TEEZENIS

V roku 2015 by som sa chcela posunúť na inú úroveň, uvidíme ako mi to pôjde. Zvyknete si dávať predsavzatia? Ak áno, aké ste si dali? 
Páčili sa vám fotky a outfit? Ďakujem za všetky názory!
-B

In 2015 I would like to move my blog to higher level. Let's see how it goes. Are you giving yourself resolutions? If yes what kind of?
Did you like the photos and the outfit? Thanks for you comments!
-B


Komentáre

  1. superske fotky, velmi krasna si! aj outfit!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super si barinka, zajtra pofotime <3
    -pb

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne fotky a samozrejme aj ty ;)velmi sa mi pacia efekty ktore pouzivas :) v akom programe upravujes fotky?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento outfit ti veľmi pristane :)) krásne fotky máš :3

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára